Wielerclub Oekene vzw

‘WTC Kronetrappers Oekene vzw’ en ‘de Mountainbikers Oekene’ fusioneren tot ‘Wielerclub Oekene vzw’. De club heeft twee afdelingen: de afdeling ‘Wielertoeristen Oekene’ met A-, B- en C-ploeg en de afdeling ‘Mountainbikers Oekene’.
Beide besturen vormen samen het nieuwe bestuur van de club die de vzw structuur van de Kronetrappers overneemt. Marcel Trybou blijft voorzitter, Dirk Carlier wordt ondervoorzitter, William Cools blijft secretaris, Henk Ostyn wordt adjunct secretaris en Jan Dujardin blijft penningmeester.
De ingeschreven leden van de MTB waren al verzekerd bij Cycling Vlaanderen (WBV) en nu worden ook de WT verzekerd bij Cycling Vlaanderen (WBV). Ze krijgen een lidkaart waarbij duidelijk is dat ze verzekerd zijn voor lichamelijke ongevallen en burgerlijke aansprakelijkheid en een vergunning hebben om deel te nemen aan toertochten.
Café ‘de platte tube’ in Oekene is onze uitvalsbasis.
Er moet nog heel wat aangepast worden op de website, maar het vraag wat tijd omdat.