Kledij

Vanaf maart 2020 krijgen zowel de wielertoeristen als de mountainbikers nieuwe kledij met deels nieuwe sponsors. De kledij wordt besteld bij Verge nv.

Het basispakket bestaat uit een trui met korte mouwen, een trui met lange mouwen, een korte broek met bretellen & zeem en een lange broek met bretellen en zeem. Alles samen heeft een waarde van ongeveer € 200,00. Wie regelmatig deelneemt aan de groepsactiviteiten van de club, wordt geacht in de clubkledij te rijden. Nieuwe leden, die regelmatig deelnemen aan de activiteiten van de club, betalen bovenop het inschrijvingsgeld nog € 140,00 voor het basispakket kledij. Wie niet deelneemt aan groepsactiviteiten van de club maar enkel aansluit omwille van de verzekering en de vergunning, moet geen clubkledij aankopen.

Bestelling voor de mountainbikers én wielertoeristen bij tom.eeckhout6@telenet.be.

Zie 3D ontwerpen kledij wielertoeristen en mountainbikers.