Vrije trainingsritten & Corona

De huidige corona maatregelen laten niet toe om met meer dan 4 personen samen te rijden (MTB of WT), tenzij het organisatie is van een club. De vrije trainingsritten van onze club tijdens de herfst en de winter kunnen als een organisatie van onze club beschouwd worden indien volgende zaken in acht genomen worden: - WT op zo voormiddag met start aan de platte tube; - WT op di middag met start in Ledegem aan de kerk; - MTB mits onderlinge afspraak op zaterdag of zondag voormiddag; - Steeds een lijst met de deelnemers opstellen met vermelding van de naam van de wegkapitein. De aanwezigen beslissen onder elkaar wie wegkapitein is en de wegkapitein houdt deze lijsten zeker 2 weken bij; - Lijst met deelnemers en vermelding wegkaptein bezorgen aan het secretariaat ( info@wielercluboekene.be ) van de club; - Afstand houden; - Steeds een mondmasker bijhebben. Wielerclub Oekene erkend deze vrije trainingsritten maar als een organisatie van onze club indien aan bovenstaande voorwaarden voldaan is.